المشاركات

قصص سكس نسوان هايجين xnxxx افلام سكس مثيرة

في بداية القصة احب اعرفكم بنفسي انا كريم فيجو من اسكندرية
عندي دلوقتي 30 سنة ومريت بقصص كتير وحوارات كتير
حابيت اشاركها معاكم عشان تستمتعوا بتفاصيلها.
ندخل فى المهم.
بداية قصتى مع النسوان الفاجرة كانت من اول مبلغت
وبدأت تظهر عليه علامات الرجولة وصوتي اخشن
وكده انا كنت محبوب من الجيران وكانوا بيقولولي يا عبقرينو
عشان كنت ناصح وبفهم فى حاجات كتير ولو حد كانت باظت عنده حاجه كنت بتصرف وبصلحها.
اول حكاية معانا بقا كنت ايامها عندي 16 سنة
وكنت بشوف مواهب بصراحه ايامها من الجيران
ومكنوش واخدين بالهم اني كبرت خلاص ومينفعش يتعاملوا معايا كده يعنى
ع سبيل المثال كانت أم عمرو جارتنا ( مروه ) تناديني عشان اصلح الرسيفر ( الدش )
سكس خليجيسكس محجباتافلام جنس - سكس دياثة - سكس سوداني - فيلم نيك محارم - سكس لبناني - مقاطع سكسي - فيديو سكس - سكس انمي - ءىءء
لانه فصل وبقا بيقطع. ادخل يا عم الاقيها لابسه عبايه خفيفة اوي و قصيرة كده ولازقة ع جسمها
انا اتصدمت من منظرها وتعبتني اوي بصراحة بس الفكرة اني مكنتش متخيل ان هيجي يوم واشوفها بالمنظر دا
ومكنتش متخيل انها بالفجر والجمال دا المهم لقيت عطل الرسيفر…

قصص سكس لبوة مصرية مع رجل غريب ينيكها xxxnx

مبارح كنت قاعده لوحدي في البيت وماما وبابا نزلو اسكندريه بيجيبو حاجات وهيرجعو متاخر فشخ وانا كنت لسه نايمة وطبعا بما انو الصيف وما ادراك ما الصيف و طبعا عرفين اكيد لبوه زي هايجه بتام بهدو خفيفه الي هي هوت شورت تقريبا ملهوش لازم ومش مداري حاجه وخفيف فشخ وي بدي بحملت عند نص بطني صحيت ع الساعه 4 العصر ع خبط ع الباب و طبعا صحيه مش شايفه قدمي وهايجه رحت فتحت الباب من غير حتي مسال مين طلع بتاع الغاز لانو كان جيه قبل كدا وملقش حد ودا الي هو قالو فا قالي جي ياخد القراءه وكده فا قولتلو اتفضل وقبل ما اكمل هوصفهلكم بسرعه هو رجل كبير و طبعا اسمر من الشمس بس مقبول جمال عادي بس بكشر صغير والي حد ما اقرع المهم دخل وانا بقول امتي يمشي علشان اتشرمط شويه علي المنتدي المهم حطيت الفحم ع النار والشيشه بره جاهزه في الصاله فا هو بصلي بستغرب وقالي حضرتك بتشيش فا طبعا عرفني بجحه قولتو ايو في اعتراض حضرتك وبضحك قالي لا برحتك قولتو حضرتك خالصت قالي لا الظهر في مشكله وهطول شويه قولتلو تمام بدون اهتمام و قولتلو طبعا البيت بيتك و اقعد يطلع ورق و قلم ويبص ع البتوجاز ويقولي لازم نتاكد انو مش بيسرب قول…

قصص سكس مع خالتي سميه الشرموطة xxxnx

القصه هاي مع خالتي قصه حقيقيه ميه بالميه انا راشد عمري 26 سنه خالتي اسمها سميه عمرها بالاربعين ( متجوزه )
من زمان كان نفسي انام معها وانيك طيزها وكسها وارضع من بزازها بس نا كنت ملاقي الطريقه صارت فجأه
خالتي طيزها كبيره ومدوره ومشدوده طريه بترج لما تمشي بتشهي وبزازها اكبر من الوسط بشوي بجننوا
بيوم من الايام كانت عندنا ( هي بتشتغل معلمه ) بعد ما كملت من المدرسه اجت علينا المهم انا كنت اتحمم ما كنت عارف انها جايه علينا طلعت من الحمام لاف المنشفه على حالي لقيتها بوجهي مدت ايدها لحتى تسلم علي وسلمت عليها انا بالعاده بسلم عليها امباوسه قربت علي لحتى تبوسني كالعاده وانا قربت عليها ابوسها ولفيت ايدي على خصرها انه عادي يعني لانه متعودين بس نسلم على بعض نحضن بعض
المهم انا زبي وقف على اخره وصار يشد بالمنشفه لحتى فلتت المنشفه ووقعت وصار زبي ملزق على رجليها عند كسها هي بعدت ( انه خلص السلام يعني ) شفتها عم تطلع على زبي انا رفعت المنشفه ولفيت حالي فيها وما حكيت اشي كملت حكيي معها عادي بعدها فتت على الغرفه لحتى البس وصرت افكر فيها وبالي صار اكثر وحكيت لحالي لازم انيكها بأي طريقه لازم انام …

سكسي مع ابن عمي افلام سكس جديدة xnxxx

هااي انا جميلة احب اعرفكم بنفسي عمري الان 22 عام ووجهي ابيض و جميلة وخدودي ممتلئة وعيوني عسليه وشفاهي زهريه اللون وليست كبيرة وحاجبي رقيق جدا يكاد ان يختفي بسسب لونه البني وشعري لونه بني فاتح وجسمي متناسق كخط ثابت انا رشيقه ونحيفه بشكل عادي ولدي طيز )مؤخرة( صغيرة لكنها ظاهره للخلف ومرتفعه من الأسفل مثل التفاحه وهذا ما عرفته من خالتي عندما قالت انني اجمل اخواتي بجسمي و مؤخرتي ولكنها لم تقل ذلك لكني عرفت مقصدها رغم ذلك لم احظى بأي علاقات مع الشباب لاني لست مهتمه كثيرا ع عكسي الفتيات الذين ليس لديهم سيرة غير الشباب ويحكون لي عن الجنس لكني لم اتوقع انه بتلك المتعه الا بعدما جربته
القصه بدأت منذ 4 سنوات طبعا كنت فتاة متفوقه في المدرسه ليس كثيرا لكنني معروفه بذكائي في منطقتنا ولي ابن عمي اكبر مني بسنه واحدة واسمه )سامي( طويل وجسمه رياضي لانه يلعب كورة ويحب يتمرن وهو اسمر البشرة لكنه وسيم وهو مثل اي واحد عادي وكان بشوش جدا ويحب الضحك والهزار يعني محبوب نبدأ الان في القصه كنا في العطله الصيفيه وانا قد نجحت في دراستي لادخل الكيله التي اريدها كنا ذاهبين لفرح ابن عمي الكبير سيد اخو…

سكس محارم مع بنتي الــ سكسية xnxx

ربما ممارسة سكس محارم امر غريب نوعا ما و لكنه لذيذ جدا و انا عشته مع بنتي نهى في احتفالنا بعيد الكريسماس و لم نكن من قبل نحكي عن الجنس بل كنا نحترم بعض و انا احب نهى و لكن في ذلك اليوم وجدت نفسي ساخن جدا فانا لم اذق الكس منذ ان ماتت زوجتي في اليوم الذي ولدت فيه نهى . و قد ربيت نهى و حرصت على تعليمها و لكنها فتاة شقية و كثيرا ما كنت اجدها تتجول مع الشباب او تتفرج على قنوات السكس و عوض ان انهرها كنت اتكتم على الامر حتى جاء اليوم الذي وجدت نفسي انيكها و كان يوم عيد الميلاد و الجو بارد جدا . في ذلك اليوم تناقشنا على الامر واتفقنا ان اشتري اللحم لنطبخه و حلوى الميلاد و اخبرتني نهى ان حلم حياتها هو ان ترى البابا نويل و اخبرتها ان في بلادنا لا يوجد لكنها طلبت مني امرا غريبا جدا و هو ان اتقمص دور البابا نويل و اعجبتني الفكرة و كنت املك بنطلون احمر و جاكيت حمراء استخدمهما حين تكون لي بعض الاشغال الخاصة بالترميم و البناء . و امسكت قطعة قطن و صنعت بها لحية ثم ارتديت سروالي و نزعت كيلوتي و ارتديت الجاكيت و انا افكر ان انيك نهى و امارس معها سكس محارم سكس العربافلام نيك - سكس اخوات

سكس النيك في السينما شرموطه تحكي القصة

هاي كل سنة وانتم طيبين انا عبير 23 سنة مطلقة وعايشة في شقة لوحدي تركها لي زوجي بعد الطلاق متعودة ديما اني اسلي وقتي باي حاجة ومتعودة ديما كل يوم خميس اخرج للسينما اتفرج علي فيلم جديد لاني مدمنة افلام والمرة دي لبست هدومي وخرجت ومكنش في بالي اي جنس مع اني ببقي هايجة ديما بس في اليوم دة مكنتش بفكر اني همارس الجنس مع اي حد دخلت السينما وكانت شبة فاضية وقعدت في مقعد ورا ومكنش حد حوليا بعدها جة شاب وسيم جدا قعد جمبي وقالي مساء الخير فرديت علية سكس امهاتسكس محارمسكس حيواناتسكس عربيسكس مصريسكس مترجمافلام سكسصور سكسسكس . وبعدها لقيتة بيقلي الفيلم حلو قلتلة جدا فلقيتة بيقلي انا مبسوط جدا لاني قاعد جمب اجمل وحدة في السينما فرحت ضحكت وقلتلة هو في حد في السينما دول يدوبك وبعدين التفت للفيلم وانا بتابعةكنت حاطة ايدي علي الكرسي علي طرفة لقيتة حاطط ايدة علي ايدي فرحت بسطلوا فلقيتة عامل نفسة مش واخد بالة فرحت فكرت وقلت في بالي هي مسكت ايد وانا نفسي في كدة فعملت نفسي والا هنا مش واخدة بالي فلقيتة بعد فترة ما فضل ماسك ايدي منزل ايدة من علي ايدي زعلت اووي ساعتها لاني كنت…

افلام سكسي اول نيكة في حياتي مع جارتي وبنتها

كان عندى13 سنة و كنت انا وجارتى بنلعلب ام و اب و كنا نطلع فوق السطح علشان انيكها بس مكنتش بعرف انيكها كانت تقلع البنطلون و الكلوت و وتفتح طيزها و كسها احمر و خرمها احمر و تقولى نيكنى كنت بطلع زبى احطة على خرم طيزها بس مش عارف ادخلة ف كنت بخليها تلبس الهدوم تانى و انيكها و هى لبسة الهدوم كان احساس حلو وبوس واحضان كنا كل يوم نعمل كدة لحد مجات جرتنا الى فى الشارع الى وريا تلعب معانا وكانت اكبر منى وعسل وعنيها خضرا طلبت تلعب معايا عريس و عروسة لعبت و وطلعنا فوق السطح علشان ننام مع بعض و لقتها بتقلع البنطلون و الكلوت و ونامت على بطنها و قالتى يلا نيكنى نفس المشكلة مش عارف ادخلة هى كانت خبرة و ضحكت علية و قالت انتا مش عارف تنيك راحت تفت فى ايدها و حطت على خرم طيزها و تفت فى ايدها و حطت على زبى ومسكت زبى وحطتة فى خرم طيزها و هى نايمة على بطنها و فعلا زبى دخل جوة وعرفت سر دخول الزب جوة و حسيت اجمل احساس حسيتة فى حياتى متعة جامدة و تقولى دخلة و طلعة فضلت انيك فيها لحد ما حسيت انى عايز اعمل حمام مياه و طلعت زبى لكن مفيش مياه عايزة تنزل وزبى مولع نار هى لبست هدومها وقالتى نكمل بكر…