افلام نيك حبيبة زمان رجعتلي تاني

 

قصة جديدة من الواقع:حبيبة زمان رجعتلي تاني
منقولة علي لسان واحد صاحبي حصلت معاه
الجزءالاول : الصدفة الجميلة
اعرفكم بنفسي انا حسن ......الحكاية اللي هاقولها دي حصلت بالحرف الواحد
الصدفة خليتني اعرف تليفون حبيبتي القديمه بعد ماكنت نسيتها وده كان طريق اختها...الكلام جاب بعضة لغاية ماقالتلي مش عايزتعرف رقم تليفون المزة بتاعتك ... قولتلها ياريت
اول ماعرفت تليفونها الارضي اتصلت وقولت ياريت هي اللي ترد عليا لاقيت جوزها اللي رد ...قفلت السكه وبعد كام يوم اتصلت بيها تاني ردت هي وكان ده بداية زلزال هز حياتي كلها وده الحوار اللي دار بينا

سكس محارم عربي - تحميل سكس مصري - سكس مايا خليفة - مقاطع نيك الام - مقاطع سكس جوردي - سكس ام وصبي

...
انا: الو
هي : ايوه مين؟
انا: حزري
هي: مين انت؟
انا: معاكي حق تنسيني وتنسي صوتي ادي كام سنه ما سمعناش صوت بعض
هي: لو ماقولتش انت مين هاقفل السكه
انا : طيب سؤال واحد وانا اللي هاقفل
هي : ياعم قول وخلصني
انا : اول ما سمعتي صوتي حسيتي بايه؟
هي: صوتك مش غريب عليا انت تعرفني؟
انا : الا اعرفك دانتي عمري ما انساكي ولاانسي اللي كان بينا
هي: مش معقوله حسن؟؟؟؟؟
انا :ازيك يابطه.....
هي : يخرب عقلك عرفت تليفوني ازاي
وقعدنا نتكلم حوالي ساعة لغاية ما رجعنا كل اللي فات واللي مر عليه اكتر من 12 سنة
هي: اخبارك ايه ؟
انا : عايش
هي:شكلك مش مرتاح
انا: فعلا
هي:قول وشيل من علي قلبك شوية
انا: عندك وقت تسمعيني ؟
هي: يعني نخطف كل يوم شوية
انا: خايف اعملك قلق مع جوزك
هي: بيرجع الساعة 3العصر لسة بدري.... انت بتتكلم منين؟
انا : م الشارع وغلاوتك(ايام تليفونات الكباين اللي كانت ف الشارع)

تنزيل سكس عائلي - نيك حريم - فيلم سكس ام وابنها - فيديو سكس مترجم - مقاطع نيج - سكس مترجم - تحميل سكسي ساخن
هي: في الشارع ؟
انا: مستعد اقف كده لغاية بكرة طالما سمعت صوتك.....
هي: تعرف ان شريط الذكريات لف عليا بسرعة دالوقتي؟
انا: افتكرتي ايه من ايامنا الحلوة؟
هي: افتكرت ايام ماكنت بتيجي تذاكرمع اخويا وتسهروا للصبح وايام ماكنت بتيجي من السفر وتقعد مع امي ع الباب بره في الشارع واعملكواالشاي كنت بطير م الفرحه اول ما اعرف انك جاي عندنا... وكنت لسه بنت وعايقة في نفسي
بس لما اعرف انك جاي بختار احسن لبس والبسه ...
انا : طول عمرك شيك وشايفة نفسك ودلوعة ابوكي
هي: ومع ذلك استكترت نفسك عليا وما اتجوزتنيش....!
انا : كنت خايف ترفضيني
هي: دانا وامي واخواتي كنا مستنيين منك كلمة وروحنا شقتك واتفرجنا عليها فاكرلما جبت لنا حنطور وركبنا اناوانت وامي وروحنا عندكو؟ وطلعنا شقتك؟ ساعتها امك طلعت معانا زي ما تكون فهمت؟
انا: انا من يومها وانا ندمان وبلعن نفسي ان ضيعتك من ايدي

هي: نصيب...
انا:طمنيني انتي عليكي اخبارك ايه وعاملة ايه مع جوزك وعيالك
هي:الحمد لله ...تعرف يوم فرحي اخويا كان مسافر وجه ع الفرح اول ما شاف العريس لطم وضرب علي صدره وقال لامي ايه ياامي.... الفرسة دي تاخد ده؟
انا : بس اعرف انه طيب وبيحبك ويتمني منك الرضا ترضي...
هي: عيالك فين دالوقت في الدراسة؟
انا: الكبيرفي اعدادي والبنت في تانية ابتدائي والاخير في حضانه علي فكرة مدرستهم جنبك قريبه من بيتكم....
هي: طيب عايزة اشوفهم ممكن...هاتهم مرة وانت مروحهم...عايز اشوفهم حلوين زيك ولا طالعين لامهم
انا: طول عمرك دمك زي العسل وتضحكي علي طوب الارض
هي: يابوي ياحسن لسه فاكر؟؟؟
انا : اكترحاجه فاكرها لما كنتي تكنسي الصاله قدامي ولابسه بيجامه خفيفة مبينه حز الكوكو( الاندر) من البنطلون
هي: يا عفريت دانت كنت مركز عليا بقا
انا: جسمك من زمان جميل ويطير العقل
هي: استناك تجيب العيال امتي؟
انا: هاتصل بيكي قبلها وبعدين انت عايزة تشوفي العيال ولا ابو العيال...؟؟؟ههههه
هي:انت والعيال....هههههههه
بصراحة اول مالقيتها مستجيبة وفتحت معايا في الكلام اتشجعت وانتهزت اول فرصة واخدت العيال م المدرسة وكلمتها راحت نزلت تحت واستنتنا لغاية ما جينا
وسلمت عليها وطولت في مسك ايديها واخدت العيال تشيلهم وتبوسهم وكل ده واحنا واقفين في مدخل البيت ...سبتها تشبع م العيال رحت قايلها وابوهم ملوش نصيب؟؟؟
قعدنا بعدها حوالي سنتين نتكلم ع الارضي سواء من كباين الشارع اومن البيت لما يكون الجويسمح عندي وعندها...ودخلنا بعد مرحلة الحب والهيام واسترجاع ذكريات الماضي... الي مرحلة الكلام عن علاقتها بجوزها وعلاقتي بمراتي وكأننا احنا الاتنين لقينا اللي ضايع وناقص مننا...لغاية ماقولتلها عايز اشوفك واقعد معاكي ...بعديها دخلت الموبايلات وبقي الاتصال بينا اسهل من عذاب وخطورة الارضي...
الجزء الثاني اول لقاء
عارف اني طولت شوية في الاجزءالاولي بس كان لازم اعيشكم القصة معايا
المهم دار اتصال بينا كان اخره اننا لازم نتقابل ونفضفض لبعض شويه لاننا تعبنامن موضوع التليفونات ده
انا:عايزاشوفك محتاجلك
هي: الظاهر اننا احنا الاتنين محتاجين لبعض
انا: تيجي عندي ولا اجيلك
هي:انامقدرش اجي الكل عندك عارفني ..انا هارتبها واقولك...
مر اسبوع ع الكلام ده لغاية مالاقيتها بتتصل بيا وتقولي ايه رايك نتقابل بره في كافتريا معينه بعيده عن اهل البلد...قولتلها مش خطر عليكي ؟احسن حد يشوفك معايا وتبقي مشكله ليكي انا مش مهم المهم انتي... قالتلي ياحبيبي للدرجادي خايف عليا ...رديت عليها : كلمة حبيبي طالعة منك سكرعلي قشطه بالعسل...قالتلي مفيش قدامنا دالوقتي غير كده... قولت ماشي
واتقابلنا في مكان هادي اوي مفيش فيه ناس كتيراول ماقعدنا اخدنا نفس عميق وغمضنا عينينا في وقت واحد لقيت نفسي بقرب منها ومسكت ايديها وقولتلها معقول اللي بيحصل ده انا مش مصدق اني قاعد معاكي وجنبك وحاسس بنفسك ودقات قلبك... قالتلي انا اللي كنت محتاجه كده واستنيتوا من ساعة ماكلمتني اول مرة ....الوقت خدنا رحت مركبها تاكسي ووصلتها لغاية قريب من بيتها.....
اتكررت اللقاءات الحلوة دي وكانت رومانسية اكترمن اي حاجه تانية
في يوم لقيتها بتتصل بيا وبتقولي جوزي مسافراول الاسبوع الجاي وهايقعد اسبوع ايه رايك ؟ قولتلها رايي في ايه؟ قالت ماتبقاش غبي افهم ماتعملش نفسك من بنها ...زي ما انت عايزني انا عايزاك...بيني وبينكم كنت في حيرة جامدة اوي مابين اروح ولا ماروحش كنت خايف نغلط وبعدين نندم ... شوشو قعد يلعب بدماغي ويقول مش دي كانت امنيتك انك تشوفها علي رواقة .. واكيد البيت احسن من بره....
الجزء الثالث : احلي اوقات
في الميعاد ومن غيرمااحس لقيت نفسي بجيب كباب وفاكهة وروحتلها وكانت الساعة 11 بالليل نزلت بشويش فتحتلي باب البيت وعلي فكرة ده بيت عيلة جوزها يعني الموضوع في منتهي الخطورة والمجازفة والجرأة مني ومنهاوكمان عيالها احسن حد منهم يصحي
المهم طلعنا السلم بشويش هي قدامي وانا وراها لغاية ما دخلتني من اوضة الصالون اللي بابه ع السلم وقفلت الباب بسرعة وراحت تطمن ع العيال نايمين ولا لا غابت عني حوالي ربع ساعة وجت وياريتها ماجت ايه الجمال ده فرسه لابسه روب بيتي مفتوح بحزام وباين منه قميص فوشيا فاتح مفتوح من الجنب وسايبه شعرها وحاطه برفان وسدرها نصه باين كلها علي بعضها تجنن تتاكل اكل..( ومواصفات مزتي دي حاجه كده مخلطة من شويكارعلي فيفي عبده)
..اول ما دخلت عليا الصالون وقفت واخدتها في حضني جامد وقولتها معقول اللي حصل ده انا معاكي تحت سقف اوضة واحده مش مصدق وروحت واخد شفايفهااللي هي اجمل حاجه فيها خصوصا الشفه اللي فوق وغبنا مش عارف قد ايه في بوسة طويلة دوبت كل الل فات من عمرنا واحنا بعيد عن بعض وبعدين قعدنا شويه جنب بعض علي كرسي الصالون الكبيرروحت فاكك حزام الروب بتاعها وانا بلعب في شعرها السايح علي اكتافها ونيمتها ع الكرسي وروحنا في بوسة تانية جامده ونسينا الاكل والفاكهه اول ماافتكرت قالتلي هاحط الاكل والفاكهة في صينيه ونروح اوضة النوم ....اتسحبناعلي اوضة النوم بشويش احسن عيالها يصحوا
وراحت جابت صينية الاكل والفاكهة وقفلت الباب وقعدت تأكلني كأنها بتظغطني وقلعت الروب وشغلت موسيقي رقص شرقي عدوية وهات يارقص جننتني ومن التعب اترمت ع السرير وقالتلي الليله ليلة دخلتنا عايزاك تقطعني وتفتحني من جديد انا عملتلوا(شَبه بلدي) عشان يضيق ...قولتلها ايه هوه ... قالتلتي ده وراحت مشاورة علي كسها وكانت لابسه بكيني وشفايف كسها كلها باينه
قمت مخلعها القميص وبقت بالستيانه اللي طالع منه اكتر من نص بزازها والبكيني اللي مش مغطي لا طيازها ولا كسها من صغره وحجم طيازها الكبيرة اللي بتهز الشارع كله لما تمشي نمت فوقيها وهات يا مص في لسانها وشفايفها وطلعت سدرها من الستيانه وقعدت افرك في حلماتها مصيبة بنت النياكه... قالتلي ايه اللي لابسه ده كله بنطلون وكالسون وشورت وريني حبيبي... قولتلها مين؟
قالتلي زبك رحت سالت كل اللي لابسه في ثواني الا الشورت وراحت مطلعاه من الشورت وقعدت تبوس فيه وتمصه من تحت البيض لغاية راسه وكأنها كانت خبيرة في المص واللبونه..وتقولي طعموجميل ابن اللبوة .وبسرعة لقيتها قامت وقعدت عليه دخل بصعوبه اوي كأنها بنت بنوت وبتصوت يلا افتحني يلا اشرمني قعدت انيكها في كسها اكترمن نص ساعة وقلبتهاعلي وشها وقولتلها عايزك من ورا...قالتلي هاتوجعني مجربتوش .بلاش ..قولتلها اللي عندها طياز زي طيازك لازم تجرب .. هاتي فازلين ولا زيت ...جابتهم من الدرج وقعدت احطلها علي حافة خرم طيازها وشويه جوة طيازها لغاية مابقت جاهزة ورفعت طيازها لفوق وانا وقفت وفضلت انشن لغاية ما بدأ يدخل سنه سنه وهي دافنه وشها في المخده وكاتمه صويتها رحت زقيته كله جواها طلعت شخيرة بنت احبه خلت زبي بقي زي الحديدة وهات يا محن وغنج اححححححححح اووووووووف اخخخخخخخخ ....فضلت انيك في طيازها اكترمن ربع ساعة لغاية ماقالتلي كفاية تعبت...وانا مش سائل فيها لغايه ماجبتهم جوه طيازها شلال لبن غرق طيازها وكسها من قدام ....قالتلي دانت مصيبة كنت فين من زمان....
فضلنا لغاية الصبح مابين نيك واكل ورقص ..مش فاكرنكتها كام مرة .وروحت طبعا مراتي مستغربه اني راجع وش الصبح الفت لها اي روايه ودخلت نمت ومش مصدق اللي حصل...
واستمرت حكايتي مع حبيبتي دي لمدة طويلة مابين عندها وعندي لغاية ما اتطلقت من جوزها واتجوزت واحد تاني ومن ساعتها يعني من 3 سنين انقطع الاتصال بيني وبينها... ودي كانت حكايتي ارجو انها تكون عجبتكم واسف لو طولت عليكم.... مستني ردودكم

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

سكسي ساخن مع حمايا النسوانجي

Learn all about sex

قصص محارم ساخنة عشق المحارم